Ready to go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tessa en Mariska Backx en Medendorp - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tessa en Mariska Backx en Medendorp - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: tessamariska

Blijf op de hoogte en volg Tessa en Mariska

03 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal,

Iedereen erg bedankt voor de feestjes, bijeenkomsten en cadeautjes die we gekregen hebben, we zijn er heel erg blij mee! Nu zijn we (bijna) helemaal klaar voor vertrek aanstaande maandag 5 september. We zullen vliegen om 19.00 naar Londen om vervolgens onze vliegreis van 11,5 uur naar Bangkok te vervolgen. Hierbij nog een paar weetjes;

- We beginnen in Thailand waar we een maand zullen zijn
- De 2e maand zijn we down under in (oost) Australie
- Dan hebben we 8 dagen om helemaal bij te komen op Hawaii
- En de laatste 3 weken sluiten we af in het westen van de VS
- Op zondag 4 december zullen we de Nederlandse kou weer gaan trotseren!

We zullen proberen tijdens de reis af en toe een update te geven over onze reis dus voor de liefhebber zijn die hier te lezen!

Lieve groetjes

Tessa & Mariska

• 04 September 2011 - 08:09

Toos En Piet Backx:

Lieve Tessa en Mariska,
    Wij wensen jullie een goede reis en we zullen jullie zeker gaan volgen.
    Geniet van alles !
    Groetjes Piet en Toos

• 04 September 2011 - 08:52

José V.d. Goorbergh:

Hé Teske en Mariska,
    Een hele fijne reis samen, geniet ervan en natuurlijk ga ik jullie volgen!
    X José

• 04 September 2011 - 09:23

Manu:

Superveel plezier. Ik wacht op jullie verhalen!

• 04 September 2011 - 09:58

Kim:

Whaaaaaah!! Spannend!!!!! Ik wens jullie een hele mooie reis toe en ik ga jullie blogs zeker volgen. Geniet ervan!

• 04 September 2011 - 11:05

Marrit:

He meiden!!!!!! Heeeeeeel veel plezier op jullie reis!!! Schrijf maar veel verhaaltjes zodat wij ook mee kunnen genieten ;)

Liefs!!!

• 04 September 2011 - 11:55

Myrtille:

Lieve meiden! Dit wordt LEUK!!! Geniet ervan en ik zal jullie grootste fan zijn!! xx Myrtille

• 04 September 2011 - 15:58

Daniela:

Heel veel plezier en geniet ervan! Allebei heel terug komen natuurlijk en mooie foto's maken voor de thuisblijvers natuurlijk zodat wij er ook een beetje van kunnen genieten!

Liefs Daniela

• 04 September 2011 - 16:08

Aniek:

Wooo, dit klinkt als puur avontuur! Geniet ervan en een goede vlucht morgen! Ik zal deze site in de gaten houden en af en toe een update vanuit hier sturen. Liefs Aniek

• 04 September 2011 - 23:01

Ad Van Den Goorbergh:

Ha Tessa en Mariska,
    Een hele fijne vakantie he, ik ga jullie op de voet volgen geloof dat maar hoor. Dus laat snel iets van jullie horen, oke? Doei he, en een goeie vlucht.
    Groetjes, Ad

• 04 September 2011 - 23:04

Ad Van Den Goorbergh:

O ja, dikke kus he, was ik vergeten.
    Groetjes, Ad

• 05 September 2011 - 06:52

Maarten:

Dames, veel plezier met julie wereldreis geniet er van.

Gr,
    Maarten

• 05 September 2011 - 07:12

Bianca Michielsen:

Ik wil jullie een hele fijne reis toewensen en geniet van al het moois onderweg.

Liefs Bianca

• 05 September 2011 - 08:01

Hoi Mariska:

Wat een uitdaging zeg!!! Geniet ervan. Groetjes
    Else
    (oud collega Rabo Mobiel)

• 05 September 2011 - 08:14

Inge:

MEIDEN!!! SPANNEND! Vandaag is THE BIG day ;)
    Ik wens jullie nogmaals heeeeel veeeeel fun!! Geniet ervan en ik kijk nu al uit naar jullie verhalen...alhoewel het ook best frustrerend is jullie op hawai te zien chillen als ik hier verga van de kou ;)
    Goede vlucht!
    xxxx Liefs

• 05 September 2011 - 08:28

Koot:

Tess!! Geniet er van meid..gaat helemaal goed komen!! Veel plezier..kus koot

• 05 September 2011 - 12:58

Els En Yvon:

Hoi Tessa en Mariska,

Nog een paar uurtjes en dan gaat jullie reis echt beginnen! Lekker alles loslaten; geen toetsen , examen en werk voorlopig, maar nieuwe ervaringen opdoen, en mensen ontmoeten van andere culturen. Veel inspiratie, plezier en een mooie reis toegewenst. Het ga jullie goed. Wij zien uit naar jullie verhalen.
    lieve groeten,
    Els en Yvon

• 05 September 2011 - 17:29

Tinus:

Hè dames!

Wij zijn al weer thuis, jullie zijn nu net aan deel 1 richting Londen begonnen.
    Hopelijk krijgen jullie het nog gefixed om bij elkaar te zitten richting Bangkok.

Schatje; geniet van je 1e echte vliegtuigmaaltijd en van je eigen video schermpje ;)

X Tinus

• 05 September 2011 - 18:20

Margreet:

Het eerste stukje zit er vast al op, even tijd overbruggen in Londen en dan op naar Thailand. Veel plezier, geniet van alle mooie steden en andere dingen. Dikke kus van pap+mam. xxxxx Tot gauw op skype!!!

• 05 September 2011 - 19:27

Babette :

Lieve Teske en Mariska,

Voor straks lekker slapen en morgen gezond weer op in Bangkok.

papa X, mamaX , DaantjeX
    en dikke knuffel van Phili,
    (was hij vanmiddag nog vergeten)

• 09 September 2011 - 11:20

Sharina:

Ik heb de site gevonden hoor. Nog even wachten op de eerste update maar sowieso heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar het eerste verhaal..

Liefs xx